چگونه روی موکت با کفش راه بروم اما ...

نوشته شده توسط : خادم سایبری

 

 

وقتی آن شب هزینه تعویض موکت فرسوده کف اتاقش در نخست وزیری را که مبلغی ناچیز شده بود نپذیرفت !!


 توضیح می خواست ... گفتم :


شما نخست وزیرید! شخصیت هایی از داخل و خارج به دیدنتان می آیند. لابد این مقدار اصلاح و هزینه به مصلحت بود.


وانگهی هر چند انقلاب شد و شکل حکومت و شیوه خدمت تغییر یافته اما ضرورت زمان نمی شناسد و…


او که فکر می کرد شاید مقصودش را خوب درک نکرده ام با نگاهی نافذ و نگران گفت :


من چگونه نخست وزیری باشم که روی موکت با کفش راه بروم ..


اما باشند مردمی محروم که چیزی نداشته باشند روی آن بخوابند!


من اگر بخواهم فارغ از دنیای محرومان جامعه با این وسایل و امکانات رفاهی زمامداری کنم سخت اشتباه کرده ام !


نه برادر! من با محرومیت انس و عادت دارم .


دوست دارم وقتی شب سر بر بستر می گذارم نباشند محرومانی که من از حال آنها غفلت کرده باشم ....


WWW.SHOHADA57.IR

 

پی نوشت : شادی روح شهید رجایی و باهنر سه صلوات بفرستین ...





:: موضوعات مرتبط: سبک زندگی اسلامی , روشنگری , ,
:: برچسب‌ها: شهید رجایی , نخست وزیر دوست داشتنی , رئیس جمهور محبوب , رجایی , ,
:: بازديد از اين مطلب : 884
|
امتياز مطلب : 0
|
تعداد امتيازدهندگان : 0
|
مجموع امتياز : 0
تاريخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با اين پست
ليست
مي توانيد ديدگاه خود را بنويسيد

<-CommentGAvator->
عاشق گمنامي در تاريخ : 1393/7/9/3 - - گفته است :
مسئولين امروزي ياد بگيرند


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


نوروز تان فاطمی

اشکان دو چشمان ترم چون دریاست/ امسال تمام روزیم از زهراست(س)/ از بوی تنور فاطمه(س) فهمیدم/ سالی که نکوست از بهارش پیداست/ سال نو مبارک/
اين وبلاگ تحت حمايت هيچ ارگان و نهادي نمي باشد و در جهت مقابله با تهاجم فرهنگي توسط افسران جوان جنگ نرم در استان مرکزی طراحي شده است طبق ماده 12 فصل سوم قانون جرائم رایانه هرگونه کپی برداری بدون ذكر منبع ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد و شرعا حرام می باشد . معبر سایبری ساوه از جمعی وبلاگ های ارزشی استان مرکزی